.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تولید تجهيزات ضد انفجار در منطقه آزاد انزلي

مدير بخش بازرگاني بين‌المللي واروم گروپ گفت: تجهيزات ضد احتراق و انفجار براي نخستين بار در خاورميانه در منطقه آزاد انزلي توليد مي‌شود.

تري شه ظهر امروز در جلسه منطقه آزاد تجاري صنعتي انزلي اظهار داشت: ساخت اين تجهيزات با سرمايه‌گذاري 4 ميليون دلاري خارجي در منطقه آزاد انزلي با عنوان صنايع Hitech انجام مي‌شود.
وي ادامه داد: مراحل انتخاب مكان براي سرمايه‌گذاري توليدي، ثبت شركت، تهيه زمين و انتقال خط توليد از كارخانه مادر در چين از شهريور ماه سال گذشته آغاز شده است و اوايل آبان ماه سال جاري اين محصولات وارد بازار مصرف مي‌شوند.
به گفته شه هر قطعه برقي در سيستم‌هاي روشنايي و تجهيزات برقي شامل لامپ، كليد، پريز، دوشاخه، كنداكتور، جعبه تقسيم، تابلوهاي برق، كولر، جعبه تقسيم و سيستم كنترل برق كه قابليت ضدحريق و انفجار دارند، جزو محصولات اين كارخانه توليدي در فاز صنعتي منطقه آزاد انزلي است.
مدير بخش بازرگاني بين‌المللي واروم گروپ درباره موارد استفاده اين تكنولوژي افزود: موارد مصرف اين تكنولوژي در پالايشگاه‌ها، صنايع پتروشيمي، معادن، صنايع شيميايي، كارخانه‌هاي آردسازي، ايستگاه‌هاي گاز، پمپ بنزين‌ها و در سدسازي است.
وي با اشاره به اهميت بهره‌برداري از اين تكنولوژي در صنايع تصريح كرد: با بهره‌گيري از اين تجهيزات از بروز عامل سوم و ايجاد مثلث آتش جلوگيري شده و ضريب ايمني خطوط توليد در مجتمع‌هاي توليدي مانند صنايع نفت و گاز به 100 درصد افزايش مي‌يابد ضمن اينكه در افزايش عملكرد نيروي انساني و بالا بردن كيفيت كار نقش موثري مي‌تواند ايفا كند.
شه شركت توليدي منطقه آزاد را نخستين شعبه توليدي واروم گروپ عنوان كرد و گفت: دليل اصلي انتخاب ايران به عنوان نخستين شعبه توليدي اين محصولات در جهان نيروي انساني ماهر، وجود امنيت، بازار مصرف، اقتصاد روبه رشد و قرار گرفتن ايران در مركز صنايع نفت و گاز است.
مدير بخش بازرگاني بين‌المللي واروم گروپ با بيان اينكه كيفيت بالاي تكنولوژي اين صنعت علاوه بر چين در كشورهاي آمريكا، انگليس، ايتاليا و آلمان نيز وجود دارد، خاطرنشان كرد: شركت واروم گروپ در طول 9 سال به صورت مستمر رتبه نخست توليد و صادرات را در چين به خود اختصاص داده است و به عنوان سومين توليد كننده تجهيزات الكترونيك ضدانفجار و ضداشتغال در جهان محسوب مي‌شود.
وي درباره دلايل انتخاب منطقه آزاد انزلي به عنوان مكان سرمايه‌گذاري اظهار داشت: وضعيت سازمان منطقه آزاد انزلي، تعامل مديران و امكان دسترسي سريع به مديريت‌ها و حوزه‌هاي تصميم‌گير اين منطقه، موقعيت جغرافيايي منحصر به‌فرد منطقه آزاد انزلي در دسترسي به بازارهاي داخلي ايران، خاورميانه و كشورهاي حاشيه درياي خزر، نيروي انساني مجرب و شرايط آب و هوايي مناسب زمينه‌ساز انتخاب اين منطقه براي سرمايه‌گذاري شده است.
شه افزود: با توجه به اينكه ايران جزو مصرف كنندگان عمده اين محصولات است، در مرحله نخست به دنبال پاسخگويي به بازار داخلي ايران هستيم و در مرحله بعد با افزايش ظرفيت توليد بازارهاي كشورهاي خاورميانه و حاشيه درياي خزر را تأمين مي‌كنيم.
مدير بخش بازرگاني بين‌المللي واروم گروپ انتقال تكنولوژي، مديريت بهره‌برداري و آموزش نيروي انساني بومي را از ديگر اهداف اين شركت در سرمايه‌گذاري در منطقه آزاد انزلي عنوان كرد و اظهار داشت: سرويس‌دهي سريع و خدمات پس از فروش با بهترين كيفيت از مهم‌ترين اهداف و برنامه‌هاي شركت واروم گروپ در منطقه آزاد انزلي است زيرا آموزش و خدمات پس از فروش به مصرف كنندگان بخش مهمي از فرآيند فروش و مصرف را تشكيل مي‌دهد.
وي با تاكيد بر اينكه خط توليد اين تكنولوژي در خاورميانه وجود ندارد و در كشورهاي اطراف ايران تنها روسيه داراي چنين خط توليدي است، گفت: اين كارخانه در مرحله نخست براي 20 نفر اشتغالزايي مي‌كند و پس از آموزش نيروي‌هاي ايراني تمام كاركنان از داخل كشور جذب مي‌شوند.
شه درباره كيفيت محصولات اين شركت خاطرنشان كرد: تمام محصولات داراي تأييد و گواهينامه استاندارهاي موسسه بين‌المللي IEC بوده و در حال حاضر ايران به عنوان پايگاهي براي صدور محصولات و ارائه خدمات به كشورهاي حاشيه جنوبي خليج‌فارس تبديل شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.